fredag den 5. december 2014

Pakkekalender: 3 & 4 december


3. og 4. december var det julepynt, der gemte sig i min pakkekalender. Kobberpynten synes jeg simpelthen er noget af det flotteste julepynt, jeg nogensinde har set. Jeg er rigtig meget et julemenneske, og også et julepyntemenneske, men jeg er ikke så meget et nissemenneske og ej heller et "rødt-og-grønt"menneske. Jeg er vild med at kunne pynte hyggeligt og pænt op til jul, men på en stadig enkel, moderne og stilfuld måde. Og kobber er altså bare den fineste trend, som jeg virkelig synes er fed at få implementeret julepynten. På samme måde med rensdyrene; de er klassiske, enkle og julede, men ikke så det bliver for meget. Jeg kunne fx. aldrig drømme om at hænge et brunt rensdyr op. Det behøver ikke at være grimt og traditionelt, for at være hyggeligt og julet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar