lørdag den 13. december 2014

Rave Elevfest

I går holdt vi, NÅE folket, vores første elevfest. Temaet var rave, så vi havde malet med selvlysende maling på vores tøj, og brugte eftermiddagen på at male os i ansigterne, inden vi klokken 16:30 blev hentet med busser og fragtet til et forsamlingshus her på fyn, hvor et mobildiskotek havde sat både bar, musik og lys op, og forældrene dækket borde og sørget for aftensmad. Stemningen var god lige fra start af, og så vidt jeg ved havde alle en hyggelig aften. Folk gav den gas på dansegulvet, og idéen med ravetemaet var super sjov! Lokalet var lejet til klokken 1, men allerede ved 12-tiden var Søs og jeg trætte, så der smuttede vi hjem. Vi ville hellere stoppe mens legen var god. Og det var den! Vi var også startet med festlighederne tidligt på aftenen, så der var ikke noget at sige til, at vi var ret smadrede allerede før midnat. OSO ugen havde nok også taget lidt hårdt på os... 

I dag har Søs og jeg gået en lang tur med Luca i det smukkeste, klare vintervejr her i formiddags, og ellers bare snakket og grinet, slappet af og hygget os, indtil hun tog hjem ved 2-tiden. Dejlig start på weekenden, der vist ellers bare skal bruges her hjemme for mit vedkommende, inden jeg skal tilbage til den sidst uge, inden juleferie, på efterskolen imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar