lørdag den 13. december 2014

Telmodi


Hvis der er noget, jeg ikke forstår mig på, så er det mobilabonnementer. Da jeg var lidt yngre nægtede jeg at skifte telefonselskab, for jeg var overbevist om at det også betød at jeg skulle have en ny telefon. Det gav ingen mening i mit hoved, at man, udover at købe telefonen, også skulle bruge penge for at få lov til at bruge den. Men det skal man nu engang, og jeg har forenet mig lidt mere med hele konceptet. Det er dog stadig en jungle uden lige, og jeg holder mig bare i baggrunden, og lader mine forældre styre hvilket selskab og abonnement jeg har. Og de gør vist det samme; holder lav profil og stoler på at folkene fra teleselskaberne ved hvad de taler om, når de anbefaler os det ene eller det andet mobilabonnement med de og de kombinationsmuligheder, så og så meget data, og fri sms eller ej.

Men når jeg nu på et tidspunkt bliver "voksen" nok til at skulle styre mit mobilabonnement selv (for den dag kommer nok desværre på et tidspunkt), tror jeg, at jeg har fundet en måde, hvorpå jeg (måske) kan overskue det lidt bedre. Løsningen hedder telmodi! Det er en hjemmeside, der giver overblik over samtlige mobilabonnementer. Du taster blot ind hvilke behov du har, og så dukker der en række muligheder op fra forskellige teleselskaber, og så er det blot at vælge det, du synes lyder mest passende i forhold til pris og indhold. Dét er da smart! Jeg synes i hvert fald at det gør det meget lettere at overskue de forskellige muligheder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar