onsdag den 17. december 2014

Temashop

Inden vi ser os om er julen og december overstået, og vi befinder os i 2015. Herefter kommer det, i hvert fald for mit vedkommende til at gå stærkt. 14 dage efter juleferien tager jeg til Norge med efterskolen, og når vi kommer hjem, er der kun 2 uger til vinterferien. Og så, inden vi ser os om, er det pludselig forår, og vi skal til at klamre os til det sidste af vores efterskoleår. Det er lidt skræmmende egentlig.

Men i forbindelse med at tiden går så stærkt, er der heller ikke længe, til man skal begynde at finde fastelavnskostumer. Jeg synes det er sjovt at klæde sig ud, i hvert fald i forsamlinger, hvor der bliver gjort noget ud af det (fx. på efterskolen), og det ved jeg at børn også gør. De fleste børn elsker at klæde sig ud. Piger som prinsesser og drenge som superhelte. Som I kan se på billedet, har jeg også været en af prinsessepigerne, hvis jeg da ikke har været udklædt som sneleopard, guldkaramel eller et bord. Ja, der er mange muligheder.

Det er der også hos Temashop, der sælger masser af kostumer til både børn og voksne. Jeg ville begynde at kigge allerede nu, hvis jeg skulle finde det helt perfekte til fastelavn. Hvis julegaven ikke er købt endnu, er jeg også sikker på at et kostume vil hitte. Jeg ved i hvert fald at min bonusfætter på 4 år blev ovenud begejstret, da han fik et batman kostume!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar