fredag den 16. januar 2015

InstaMoments #27

Jeg har haft Luca i bad. Jeg har pakket fine julegaver ind. Jeg har pyntet juletræ. Jeg har anrettet konfektfade. Jeg har dækket julebord. Jeg har tændt juletræet og pakket gaver op. Jeg har spist morgenmad med min familie på juledag. Jeg har slappet af. Jeg har gået ture i smukke, vinterklare omgivelser. Jeg har været på café med min mor, far og Malthe. Jeg har løbet ture i Odense, i Nørre Åby og hjemme. Jeg har været til ishockey kamp. Jeg har været på café- og shoppetur med Kamilla. Jeg har hygget om mig selv med god, langsom morgenmad. Jeg har spillet skak. Jeg har taget billeder af mine brødre med knæklyshatte på. Jeg har holdt nytår med de sødeste piger. Jeg har set fyrværkeri over Middelfart. Jeg har juicet. Jeg har set en påfugl på en løbetur. Jeg har nydt mit værelse. Jeg har været nede og se kommunemesterskab, hvor begge mine brødre spillede - og Rasmus vandt! Jeg har spillet spil. Jeg har tilbragt tid i min NÅE-hule. Jeg har været i spa med min mor. Jeg har kigget på London billeder. Jeg har løbet med løberygsæk. Jeg har pakket til Norge.

Jeg holder stadig forfærdelig meget af instagram, så følg med på @MarieJosiasen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar