lørdag den 31. januar 2015

Light Pink H&M Sweater

Hvis man åbner mit skab og kigger ind, er det primært farver som blå, sort, grå og hvid, der dominerer hele min garderobe. Det er ikke et bevist stilvalg, at det er disse farver, jeg altid går i, men det er det, jeg synes er pænest, og ubevist det jeg går efter. Jeg har ikke tænkt så meget over det, før det er blevet kommenteret flere gange på efterskolen, at jeg (næsten) altid har sort på. Og det er der skam noget om.

Men her for et par uger siden, købte jeg, helt uventet, en lyserød(!) sweater fra H&M. Også selvom den faktisk også var i en sort, grå og hvid udgave. Der var bare et eller andet ved den støvede, rosa farve, der dragede mig, og til kun 70 kr. og med fri fragt hos H&M, tænkte jeg at det var forsøgte værd. Den er ret oversize, selvom den er købt i en størrelse small, men ret fin, og en forholdsvis diskret farvetilføjelse til min garderobe. Jeg er vild med den dybe V-hals, og tænker at jeg vil style den med sorte (surprise) skinny jeans og korte støvler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar