fredag den 16. januar 2015

Morgenforkælelse

Jeg tog hjem fra efterskolen i går eftermiddags, og har dermed denne fredag fri til at slappe af og lade op, inden jeg imorgen skal på skitur til Norge med NÅE. Det betyder at denne dag skal bruges på rare og afslappende ting, for den tur giver mig ret mange sommerfugle i maven. Det vender jeg nok tilbage med et indlæg om lidt senere i dag. Jeg har planer om at bruge dagen på at få pakket ligeså stille, løbet en lang tur, bagt lidt, opdateret mine spillelister til den lange køretur og forberedt nogle indlæg - altsammen i et langsomt tempo, hvor jeg skal huske mig selv på, at jeg ikke har travlt.

Men for nu står den på morgenforkælelse. Jeg har slæbt dynen med op i sofaen, og lavet mig en skål varm og velsmagende grød, samt en kop te, og sidder nu bare og vågner lige så stille op, og nyder at der er stille omkring mig. God fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar