mandag den 12. januar 2015

New Room Details

Alle mine fine, fine julegaver har nu fået plads på mit værelse. Mine gamle nipsting er skiftet ud med nye, og jeg er så glad for resultatet. Det er rart at få fornyet værelset lidt, men uden at det kræver en masse arbejde og nye møbler. Alligevel synes jeg at det har gjort en stor forskel. På en eller anden måde virker det mere "voksent" og en del mere moderne, efter mine gamle vaser i grønlige nuancer, er blevet skiftet ud med lysestager og vaser i kobber, marmor og glas. Jeg har sagt det før: jeg er vild med at mikse materialer!

Ligeledes har jeg fået hængt krystaller (købt i Panduro Hobby) op på min troldegren, og sammen med min julepynt, synes jeg det er blevet enormt fint, og jeg synes sagtens at julepynten kan få lov til at blive hængende, uden at det bliver for julet.

En del af mine ting er også loppefund, arvestykker eller fundet herhjemme i vores gemmer, og det synes jeg gør det hele en del mere personligt. Mange af mine ting er også fra butikker som Søstrene Grene og Bolia, der sælger fine interiorting til helt fair og lave priser. Det behøver skam ikke være dyrt og besværligt, at indrette sit værelse fint!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar