torsdag den 15. januar 2015

Philippe Model Sneakers

Vi nærmer os forår, og selvom vinteren ikke har været hård i år, så glæder jeg mig helt afsindigt. Det bliver så dejligt, når det ikke længere er mørkt når jeg står op, og når jeg ikke har lyst til at pakke mig ind i 17 lag hele tiden. Jeg glæder mig også til lyse aftener og aktivt samvær på boldbanerne med alle de herlige mennesker på efterskolen.

Og så betyder bedre vejr og lunere temperature selvfølgelig også nye sneakers. Det er da klart. Selvom min samling efterhånden rummer en del par, formår jeg altid at forelske mig i et par nye, når en ny sæson begynder. Der er altid et par sko man mangler.

Basissko har jeg efterhånden en del af, så nu er jeg faldet for disse anderledes sneakers fra Philippe Model, som man bl.a. kan købe hos Ottoline, der også forhandler en masse andre forskellige sko og støvler, tøj og tørklæder, og samtidig har gratis fragt på alle ordrer. Det ser jeg altid som et kæmpe plus, når jeg finder nye webshops.

Normalt er jeg lidt mere forsigtig, måske endda kedelig, når det gælder sko og tøj, og jeg er meget forfalden til helt enkle og klassiske items. Alligevel er der et eller andet enormt fedt ved ovenstående sneakers. Særligt brune synes jeg er vildt cool! De er meget anderledes, og spørgsmålet er hvor meget jeg ville få dem brugt, men flotte, det er de!

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar