lørdag den 31. januar 2015

Stille Weekend

Weekenden her er helt stille og rolig. På grænsen til det kedelige, men alligevel enormt rar. Jeg er på NÅE, og der er intet på programmet, ud over Ringenes Herre marathon senere i dag, hvilket er frivilligt. Så vi skal bare slappe max af og nyde hinandens selskab. I går aftes indtog vi Dan T med vores dyner, og ender nok med at gøre det samme senere i dag. Jeg har været ude og løbe i det skønne vejr, så jeg kan med god samvittighed slappe af resten af dagen. Og det er dejligt. Det vildeste, der ellers kommer til at ske, er at jeg skal være rundviser klokken 15, når der kommer en for at se skolen. 

Billederne er fra min tumblr, mariejosiasen.tumblr.com, og hvad jeg kalder ægte weekend- og afslapningsinspiration. Langsom morgenmad, afslappet tøj, dyner og søde hunde. Jeg kommer i hvert fald i weekendstemning, når jeg ser dem!

Ønsker jer alle en skønherlig solskinslørdag<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar