mandag den 12. januar 2015

Zenji



Reklamefilmen ovenfor er de fleste af os nok stødt på. Og jeg, der ellers er lidt betænkelig ved sådanne supertilbud, må altså erklære mig fan af dette koncept! Jeg har været inde og læse om det, og finder ingen hager, men kun et super lækkert tilbud om et mobilabonnement med alt hvad du har brug for - og lidt til. Du får sindsyg meget, men det er stadig et billigt abonnement. Hvem kan ikke lide det? Mobilabonnementet hos Zenji ikluderer:
  • fri tale, sms og mms
  • 10 GB data
  • 4G på 3's netværk
Det er den praktiske del af abonnementet, der giver dig de muligheder, du har brug for, for 200 kr. om måneden. Men så smider Zenji trumfkortet, og topper din pakke med:
  • 20 ekstra Club Matas point
  • et valgfrit gavekort på 100 kr.
  • masser af forkælelse
Stadig for den lave pris af 200 kr om måneden! Derudover er der ingen binding og 14 dages fortrydelsesret, samt god service, har jeg ladet mig fortælle.

Jeg føler mig virkelig fristet af dette tilbud, og vil nok vende det med mine forældre. At få lidt ekstra forkælelse, og lidt ekstra muligheder for at lave sjove ting, med de gavekort, man selv kan vælge, ville da være sindssygt lækkert. Særligt med et lidt halvstramt efterskolebudget, hvor der ikke er så meget plads til den slags, her mens jeg ikke arbejder. Så at få et tilskud til et besøg på Baresso eller en ny mascara fra Matas, ville da forsøde mit liv lidt ekstra. Og er det ikke også vigtigt at forkæle sig selv en gang imellem? Det synes jeg bestemt det er!

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar