torsdag den 19. februar 2015

Bedre Nætter


Jeg har tidligere prædiket vigtigheden af god (og tilstrækkelig) søvn. Og samtidig indrømmet at det nogle gange halter lidt efter med min egen søvn. Jeg forsøger virkelig, virkelig at gøre det bedre, for jeg ved at jeg bare er så meget mere i balance, hvis jeg får sovet godt og nok, men det er altså bare så uendelig svært, og noget, som jeg altid tror vil være et issue for mig. Jeg er B-menneske med stort B, og ret god til at udsætte mit søvnbehov.

Men, men, men. Det holder jo ikke i længden. Så nu har jeg fokus på i det mindste at sove godt når jeg sover. På efterskolen sover jeg ganske glimrende (er nok også altid ret udmattet, når jeg endelig får snøvlet mig i seng), men hjemme har jeg faktisk tit oplevet at vågne op og være stiv og øm i kroppen. Jeg mistænkte min madras for disse ret irriterende ømheder og spændinger, der særligt var i min ryg og nakke. Så da jeg var hjemme på vinterferie, kørte min mor og jeg ud og fik købt en ny topmadras i memoryskum. Og det har gjort en verden til forskel! Virkelig. Jeg vidste ikke at man kunne ligge SÅ godt.

Jeg vil virkelig, virkelig anbefale jer at investere i en ordentlig topmadras, hvis I heller ikke altid synes, at I sover så tungt og godt. Der er jo mange muligheder. Både hvad angår materiale, størrelse og pris, men så sandelig også forhandlere. Hvis du fx. ikke orker at skulle ud og købe den i en fysisk butik, eller måske ikke har mulighed for at transportere den hjem, så kan du prøve at klikke her, og du vil blive sendt direkte til Bedre Nætter, der har et stort udvalg af topmadrasser, der leveres direkte til døren med både prisgaranti og gratis fragt. Der er super god vejledning på siden, hvilket bl.a. også inkluderer en online chat, så du hurtigt kan få svar på dine spørgsmål, og hjælp til hvilken madras, du skal vælge. Det er da service, der vil noget! Ydermere er der masser af fakta omkring de forskellige typer, så du kan læse dig frem til hvilken madras, der vil passe bedst til dine behov.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar