mandag den 9. februar 2015

2. Elevfest

Som sagt var jeg til elevfest i fredags, og havde en skønherlig aften! Vi blev hentet med busser fra skolen ad to omgange og kørt til samme forsamlingshus, som vi holdt elevfest i første gang. Her indleverede vi vores drikkevarer til baren, og så stod forældrene klar med noget aftensmad. Når vi skulle have noget at drikke, var det blot at gå til baren og få udleveret posen med ens nummer, og det var en super fin måde at gøre det på. Så kunne man selv bestemme hvad og hvor meget man havde med, men forældrene havde også muligheden for at holde overblik og styre det lidt, så folk ikke fik for meget.

Efter spisning blev bordene rykket, og de DJ's vi havde booket, Mobildiskotek Blackbird, skruede op for musikken og tændte for deres lysshow. Og så dansede vi ellers. Og dansede. Og dansede. Og dansede. Fra klokken 18-19 stykker til ved midnatstid. Festen var sat til at slutte klokken 1, så jeg blev hentet halv 1. Jeg ville hellere tage hjem mens der stadig var god stemning, sjov, fest og ballade, end at være der til festen officielt sluttede, og der dermed ikke var så mange tilbage.

Det var mit indtryk at de fleste hyggede sig helt vildt. Også dem, der ikke nødvendigvis var en del af dansegruppen, hyggede sig rundt omkring ved borde. Nogen blev meget fulde, og nogen drak næsten ikke, men det var ligemeget, så længe musikken spillede. Jeg selv var jo på anti-alkohol-holdet, men det gav mig bestemt ikke en mindre sjov fest.

Det er faktisk mig, der danser på det nederste billede, med ryggen til kameraet, iført min blondebody, som er noget så fin og helt perfekt til fester, kombineret med en løs, flagrende nederdel. Jeg havde også min krystalhalskæde og nye vagabond slip ons på, og det var alt i alt et outfit som jeg følte mig enormt godt tilpas i, og som, synes jeg i hvert fald selv, så rigtig godt ud.

Jeg har det nogle gange lidt stramt med fester (jeg synes at hele drikkekulturen godt kan tage lidt overhånd, og fjerne fokus fra det, som jeg synes er vigtigt: at hygge sig og grine sammen), men det var virkelig en positiv oplevelse i fredags, så jeg glæder mig allerede til vores næste fest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar