lørdag den 7. februar 2015

Fødselsdagsønsker 2015

1: Softbras fra Lovestories - 2: "Hurtigere end lynet - min selvbiografi", af Usain Bolt - 3: "Opskrifter og små glimt af hverdagslykke", af Ann-Christine Hellerup Brandt - 4: Undertøjssæt fra Calvin Klein - 5: Oplevelser - fx. brunch, biografture eller wellness - 6: En lille, måske lidt retroinspireret(?) dap radio - 7: En julienneskræller, der kan lave grøntsager om til fine spaghettilignende strimler - 8: Helt klassiske hvide og sorte Adidas Superstar - 9: Rejser. Til hele verden. - 10: Et pulsur, der skal kunne bruges til både styrketræning, crossfit, løb og al mulig anden træning - 11: Et par klassiske sorte stiletter - 12: Puder. Meget gerne en med pels, men også en masse andre i lyse nuancer - 13: Et GoPro kamera og en rem, så jeg kan spænde det fast på kroppen og løbe med det - 14: Et par nye Nike Free til indendørs træning

Der er faktisk ikke så forfærdeligt længe til min fødselsdag. Nærmere bestemt 39 dage. Den 18 marts, fylder jeg nemlig 17 år.

Så jeg er begyndt at skrabe ønsker sammen. For gaver, det skal man jo have, og det er da også meget rart for min familie, at der er noget at vælge imellem. Ikke sandt? Så I den gode sags tjeneste, har jeg sammensat ovenstående collage, der rummer en del af mine højeste ønsker.

Jeg står ikke som sådan og mangler noget, men når jeg sådan tænker mig om, er der mange ting, jeg godt kunne tænke mig og som jeg godt kunne bruge. Undertøj, kogebøger, sko og oplevelser er altid noget, som jeg elsker at få. Det er ting, der giver lidt luksus i hverdagen. Jeg har også fundet lidt dyr elektronik, som jeg ikke selv prioriterer at bruge mine penge på, og som det dermed ville være lækkert at få i gave. Uhh, jeg glæder mig til at se hvad min familie finder på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar