mandag den 2. februar 2015

Fødselsdagspakke til Emma

I dag har et af mine yndlingsmennesker fødselsdag. Og samtidig befinder hun sig på den anden side af jorden. Ikke en kombination, jeg er ellevild med. På den anden side, oplever hun en masse og er virkelig glad, og så kan jeg ikke undgå at blive glad også. Men lige på en dag som i dag, ville jeg gerne kunne ønske hende tillykke, fødselsdagskramme hende, give hende en gave og se hende pakke den op, grine med hende, fejre hende og gøre mit til at hendes dag bliver god. Det eneste jeg kan gøre som situationen er nu, er at sende en pakke og en masse rare fødselsdagstanker og lykønskninger. Hvis der er tid og netforbindelse, kan det måske blive til et skype-opkald, men det ér altså bare ikke det samme, som at være fysisk sammen.

Punktet med pakken kan jeg sætte flueben ved. Nu hvor jeg ikke selv kan give hende den, har jeg gjort mit for at det er en god gave jeg sender over Atlanten. Så jeg har hygget mig med at finde små, forskellige gaver og pakke dem fint ind, samt fået lavet og skrevet et kort. Det hele er sendt afsted i en stor papkasse, og jeg glæder mig til at høre hendes reaktion. Håber sådan at hun bliver glad, og at hun kan se det sjove og hyggelige i de ting, jeg har pakket til hende! Kassen har nemlig meget forskelligt indhold, og rummer både sjove, personlige, danske, kreative, spiselige, hjemmelavede og købte gaver. Uhhh, hvor ville jeg gerne være der, når hun pakker den op!

Hvis du læser med Emma, så vil jeg her til slut ønske dig et KÆMPE TILLYKKE MED DE 17 ÅR! Jeg håber du får den allerdejligste dag, og at de forstår at fejre dig "over there"! Tusind fødselsdagsknus og tanker fra Nørre Åby!

Tilføjelse: Emma har pakket gaven op, så nu kan jeg løfte sløret for hvad den indeholdt. Det kan I læse her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar