onsdag den 18. februar 2015

God Solskinsonsdag!

spæde forårstegn langs åen på en af mine utallige løbeture rundt omkring i Nørre Åby

Vi har dansk emneuge på NÅE, og er i fuld gang med at lave vores egne kortfilm. Min dag skal dermed bruges på analyser og filmklipning, så jeg kan se frem til en hel dag med hovedet ind i en skærm. Med soundtracket fra Fifty Shades of Grey i ørene (det kan virkelig anbefales!) skal det nu nok gå, men det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg hellere ville ud og nyde det gode vejr, og at kortfilm på ingen måde er noget, jeg synes er særlig sjovt.

Så jeg ville bare lige tjekke hurtigt ind, og ønske jer en god solskinsonsdag! Forhåbentlig har I tid til at komme ud og nyde det, for en gangs skyld, gode vejr. Det ser ikke umiddelbart ud til at jeg får tid til det. Desværre. For nøj, hvor jeg trænger til noget D-vitamin og frisk luft.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar