fredag den 6. februar 2015

InstaMoments #28

Jeg har været på skiferie i Norge og taget billeder af den smukke natur. Jeg har spillet spil i hytten. Jeg har gået i et bælgravende mørkt snelandskab, med lys fra hytterne. Jeg har hygget mig med alle de søde piger i Silkeli 10. Jeg har taget ski-selfies - alene, med Cecilie og med Amalie. Jeg har forkælet min hytte med nybagte morgenboller. Jeg, og de andre piger, har haft sjovt besøg i hytten, der hurtigt blev samlingsstedet. Jeg har taget skiliften. Jeg har slappet af med krimi og the efter en lang dag på ski. Jeg har vendt pandekager i luften med Amalie. Jeg har kælket. Jeg har sagt farvel til Silkeli 10. Jeg har købt taxfree-slik med hjem til min familie. Jeg har modtaget nye, lækre Vagabondsko. Jeg har tilbragt en hel dag, efter Norge, på mit værelse, med bare at slappe af. Jeg har drukket ægte smoothielykke. Jeg har løbet (lange) ture i pænt vejr - bare mig og mine løbesko. Jeg har forkælet mig selv med sund bananvaffel til morgenmad. Jeg har løbet i mørke, regn og blæst. Jeg har set den smukkeste, lilla aftenhimmel på vej hjem til efterskolen efter et smut i Netto med pigerne. Jeg har købt nye, farverige og fine tulipaner til mit efterskoleværelse. Jeg har pakket og sendt en stor pakke over til Emma. Jeg har været klædt ud som påfugl til fastelavn på NÅE. Jeg har vundet prisen for det flotteste kostume. Jeg har slappet af og nydt stilletimen.

Billeder fra den seneste tid, der har fundet vej til instagram. Det er altså stadig min yndlingsapp, der giver mig mulighed for at kombinere to interesser: at blogge og at tage billeder. Jeg kan gemme de små øjeblikke, der gør hverdagen og livet fantastisk, så jeg kan huske på alt det gode i mit liv, og mindes rare stunder. Følg med på min profil: MarieJosiasen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar