tirsdag den 17. februar 2015

Kvalitets Solbriller

Om ikke så længe har jeg fødselsdag, og jeg går dermed og leder lidt efter ønsker. Jeg mangler ikke rigtig noget, og ønsker mig dermed mest ting, som jeg aldrig selv ville investere i, men som jeg i bund og grund godt kunne tænke mig. Her er et par (dyre) solbriller et godt eksempel. Sommeren er jo ikke langt væk (i hvert fald ikke så langt væk, som den har været) og det ville være lækkert at kunne gå solen i møde med et par lækre solbriller af god kvalitet. Parret ovenfor er en klassisk RayBan model, som jeg har fundet hos Profil Optik, der foruden briller, også sælger lækre kvalitetssolbriller. Både med og uden styrke.

Et sådan par solbriller vil man kunne have i mange år, hvis man passer lidt på dem, og et par sorte, basis RayBan går vel aldrig rigtig af mode. Det eneste problem er prisen. For når alt kommer til alt, så er jeg altså ofte lidt for nærig til at betale så mange penge for et par solbriller, lige meget hvor meget jeg får for pengene. Jeg synes det er svært at bruge en så stor sum penge på  noget, som jeg kan finde et billigere alternativ til, hvis jeg så blot accepterer, at det ikke helt lever op til samme standard i forhold til kvaliteten. Sikke et dilemma. Derfor er det også en af de ting, som jeg overvejer at ønske mig her til min fødselsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar