fredag den 20. februar 2015

Lightyears

Til sommer skal jeg sætte mit værelse i stand. Jeg tror aldrig jeg bliver helt færdig eller helt tilfreds med det, for jeg får altid en ny, spændende idé. Men jeg nyder også processen og idéudviklingen, så det gør mig skam ikke noget. Jeg er ikke utilfreds med mit værelse nu, men har fået en vision, som jeg bliver nødt til at forsøge at visualisere. Og jeg glæder mig helt vildt!

I den forbindelse skal jeg have fundet ud af noget med en ny natlampe. Mit natbord skal nemlig væk. Og så har jeg flere muligheder, og jeg går stadig og overvejer, hvilken løsning, der vil være den bedste. Faktisk kan jeg både have en pendel hængende over sengen, en stor gulvlampe stående ved siden af, eller en mindre natlampe på en ny form for natbord. En lampe til at hænge på væggen er også en mulighed, men det synes jeg ikke er synderligt pænt, så det er ikke så aktuelt. Lamperne på collagen er alle fra Lightyears, der bl.a. forhandles hos luksuslamper.dk (se dem her). De laver både pendler, gulvlamper, bordlamper, udendørslamper og væglamper i let genkendeligt og meget stilrent design. Særligt den store gulvlampe og de matte pendler, synes jeg er vildt flotte, så de er med i overvejelserne til mit "nye" værelse. Heldigvis har jeg jo helt til sommer, til at tage beslutningen, for det er ikke så let endda.

1 kommentar:

  1. Sikke nogen fine lamper, er helt vilde med den høje!

    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet