søndag den 8. februar 2015

OnkelBillig iPhone Cover

Jeg sad og surfede lidt rund hos OnkelBillig sidst jeg var hjemme på weekend. Rasmus kiggede med, og pegede ivrigt på skærmen, da han så dette cover. "Det er cool!", sagde han med begejstret stemme. Da jeg så fik muligheden for at bestille et par produkter hjem, faldt valget på lige netop det cover. Som en lille "din storesøster er på efterskole"-gave. Og det faldt i god jord. Gaver er jo altid dejlige, kan vi vist alle blive enige om, så det synes Rasmus skam også.

Jeg var også ganske godt tilfreds med at give ham dette cover. Til kun 39 kr. synes jeg faktisk at vi har fået et utroligt lækkert cover, der både har et fedt design og look, og som samtidig er i super kvalitet. Det er af plastik og beskytter dermed hans iPhone ret godt. Det er bestemt en fordel, når man er en aktiv dreng, der ynder at spille fodbold og på anden vis være aktiv med sine venner. Så mine forældre er vist også ganske tilfredse med at han nu har fået et nyt cover.

Coveret var som sagt købt hos OnkelBillig, der har tonsvis af billigt udstyr til iPhones, iPads og iPods. Sortimentet spænder over powerbanks og opladere, covers og skins, høretelefoner og andet tilbehør - alt sammen i utallige variationer. Udover deres webshop, kan I også finde dem på facebook og på deres instagram @onkelbillig.dk, næste gang i leder efter gadgets til al jeres elektronik

Dette indlæg er sponsoreret, og skrevet i samarbejde med OnkelBillig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar