fredag den 20. februar 2015

Wanderlust

 USA, Florida - 2010
 Mallorca - 2012
 USA, New York - 2010
 USA, New York - 2010

Jeg vil rejse. Jeg længes så meget efter at komme ud og se verden. Opleve, se, sanse, smage, dufte, føle. Få et indblik i nye kulture og andre folkefærds levevis. Blive betaget af naturens råhed, styrke og skønhed i alle dens afskygninger. Mærke pulsen fra storbyens jag. Opnå en zen-agtig tilstand, ved at mærke den ro, der sænker sig når solen synker over havet. Og når den står op igen næste morgen. Nyde livet - og lokale specialiteter. Smile og grine, og bare være til. Leve i nuet, og gøre præcis hvad jeg har lyst til. Der er så meget, jeg gerne vil se. Der er så mange steder, jeg gerne vil rejse til. Det er næsten helt svært at vælge hvad jeg allerhelst vil. Jeg vil se det hele. Hele verden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar