torsdag den 12. februar 2015

Wood Skin


Jeg synes det er ret fint, når man gør noget til sit eget. Om det er et værelse, en stil eller, som i dette tilfælde, en iPhone, så kan jeg godt lide tanken om at gøre det til noget unikt. Når det gælder iPhones, er der flere muligheder. Jeg er stor tilhænger af covers, og ynder at skifte det ofte. Gerne med et print af mit eget foto, så det igen er så personligt som muligt. Men næste gang, jeg føler for fornyelse på iPhone-dekorations-fronten, tror jeg, at jeg skal have fingrene i et skin.

Rasmus fik dette skin med trælook med fra OnkelBillig, da han også fik et cover derfra, og jeg er blevet helt vild med det! Rasmus selv er selvfølgelig også ganske tilfreds med hans iPhones nye klæder, men jeg synes det er så fedt, at jeg seriøst overvejer at bestille et hjem med det samme.

Jeg må også indrømme, at jeg lidt havde frygtet, at det ville blive et helvede at sætte det på. Men det gik let som en leg, og det er klart endnu et plus! Skin'et er lavet i et plastikmateriale, og ikke nær så skrøbeligt, som man forestiller sig. Det tog os da et par forsøg at sætte det fuldstændig lige på, men det var ikke noget problem at pille det af og prøve igen, til vi var helt tilfredse med placeringen. Så vi endte med et rigtig, rigtig pænt resultat. Bestemt en anbefaling værd!

Dette indlæg er sponsoreret og skrevet i samarbejde med OnkelBillig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar