søndag den 22. marts 2015

Bruun-Bruun

Jeg er netop blevet præsenteret for webshoppen Bruun-Bruun i min søgen efter forårstøj. De forhandler mange af de store mærker som New Balance, Saint Tropez (de to ovenstående items er herfra), By Malene Birger, Birkenstock, Second Female og et væld af andre brands - både kendte og (for mig) ukendte. Tøjet er klassisk og fint, og udvalget forholdsvis stort, men også overskueligt.

Udover tøj, sko og accesories, forhandles der også bolig- og interiørting fra mærker så som Kaj Bojesen (I ved, ham med aben), og det synes jeg virkelig er smart. At kombinere en beklædningswebshop med en indretningswebshop, således at man kan bestille det hele fra ét sted. At Bruun-Bruun så også tilbyder fri fragt i hele Danmark, en leveringstid på 1-3 hverdage og 14 dages returret, er da endnu et stort plus! Ydermere får de gode anmeldelser på Trustpilot, og jeg synes virkelig også at det er en webshop der signalerer kvalitet.

Jeg kunne sagtens finde på at benytte mig af Bruun-Bruun, og især når jeg på et tidspunkt skal til at finde en fødselsdagsgave til min kære mor. De har nemlig mange af de brands, som hun plejer at kunne lide, og jeg synes at mange af de varer, de forhandler, passer til hendes smag og stil. Jeg ved ikke om det er den generelle mor-stil, men måske I også kan finde noget derinde. Enten til jer selv, eller til jeres mødre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar