mandag den 9. marts 2015

Caribien

Det er ingen hemmelighed, at jeg er helt vild med at rejse. Sådan helt ekstremt. Jeg tror der er meget få destinationer rundt om i verden, som jeg ikke ville besøge, og hvis jeg fik muligheden, ville jeg, uden tvivl, bruge hele mit liv på at rejse jorden rundt. Der er noget helt fantastisk ved at komme lidt væk og opleve noget helt nyt. Jeg er bestemt tilfreds med mit liv og mine muligheder i Danmark, og jeg ville nok også altid vende tilbage hertil, når jeg havde brug for at lande på en tryg base og få lidt stabilitet i min hverdag, men jeg ville virkelig elske at komme ud og se hele verden.

Et af de næste steder jeg drømmer om at rejse til er Caribien. Det er en gruppe øer i det Caribiske Hav, der bl.a. dækker over Jamaica, Bahamas og De Vestindiske øer. Det er altså flere forskellige territorier og uafhængige stater, men fælles for alle øerne, er særligt deres fantastiske natur. Det er ægte bountyøer med krystalklart vand, hvide sandstrande og høje temperature. Øerne har et rigt dyre- og planteliv der spænder over tropiske fisk og store skildpader, koralrev og bananpalmer.

Jeg har været inde og læse om Caribien her på TopTours hjemmeside, og jeg tror virkelig at det er et fuldstændig fantastisk sted at opleve, og et sted hvor der i den grad er mulighed for at komme helt ned i gear, og bare dase og nyde de smukke oplevelser og det dejlige vejr. Særligt hvis man rejser gennem et selskab som TopTours, der står for det praktiske på rejsen, så du blot skal læne dig tilbage og suge oplevelser til dig. Og det er meget rart nogle gange. At tingene er planlagt, pakket og klar, så man kan rejse afsted helt uden bekymringer. Det kunne jeg i hvert fald godt tænke mig at prøve en gang, selvom jeg nu også holder af de rundrejser, vi selv arrangerer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar