mandag den 30. marts 2015

COS Striber

Nye forårsstriber til mit klædeskab, i den blødeste, lækreste kvalitet og med en rigtig god pasform fra COS. Det var endnu en fødselsdagsgave, og jeg ser den allerede som en klar garderobefavorit her i foråret og hen over sommeren. Striber er en tilbagevendende klassiker, og lige nu synes jeg man ser dem overalt. Bestemt en trend jeg hepper på! Når de som her, er sorte striber på hvid baggrund, virker striberne også ekstra friske og sommeragtige.

Forresten, så god ferie til de af jer der har det. Jeg vil ikke høre om hvor rart det er, for misundelse er en grim ting, og jeg går først på påskeferie på onsdag. Før det er der lige et par lidt anderledes dage, der skal overstås her på efterskolen. Musikteaterholdet har nemlig forestillinger her til aften og imorgen formiddag, så vi andre er lidt på "stand by". Der er ikke så meget at lave for os, der ikke er med, så vi går mest bare rundt og venter lidt. Og det får mig til at længes hjem, hvor jeg ved at min familie tuller rundt og holder ferie. Jeg er glad for efterskolen, ingen tvivl om det, men jeg synes også det er hårdt, når jeg ikke rigtig kan finde min plads, og jeg ved, at der er noget derhjemme, som jeg hellere ville. Men det er vel også i orden? At glæde sig til lidt ro og ferie. Så nyd det, jer der har ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar