tirsdag den 10. marts 2015

Forårsfornemmelser på NÅE

Det er simpelthen så herligt vejr, og jeg nyder det virkelig sammen med de andre her på NÅE. Vintermånederne har været hyggelige, og budt på stunder med film og dyner, men nu glæder vi os også til en anden form for fællesskab. Lune forårs- og sommeraftener med rundbold og bål, solslikning og guitarspil på tæpper, gåture i solskin og vandkampe. Alt det rare, afslappende, hyggelige og efterskoleagtige, som det lune vejr fører med sig, og som vi skal nå, inden efterskoletilværelsen slutter om godt tre måneder.

Lige nu sidder vi, min klasse og jeg, udenfor i fysiktimen. Vi har ingen lærer i dag, så vi skal blot arbejde individuelt - og det kan vi jo ligeså godt gøre ude i solen. Så skønt. Hvor seriøst vi får arbejdet (vi har slæbt tæpper, guitar og solbriller med ud) ved jeg ikke rigtig, men hyggeligt er det, og det skal der jo også være plads til. Så længe vi får lavet en smule, går det nok, så nu vil jeg også smutte igen.

Hej, og nyd vejret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar