lørdag den 14. marts 2015

GadgetCity iPhone Covers

Jeg tror aldrig jeg har gjort så gode køb, som mine Apple produkter. Min iPhone og Mac fungerer upåklageligt, og jeg tror virkelig at det er sandt, at "once you go mac, you never go back", som noget familie skrev på et konfirmationskort til mig for efterhånden tre år siden.

Men sådanne produkter er selvfølgelig også dyre, og en luksus som jeg synes man skal være taknemmelig for at have, og passe rigtig godt på. Og her er der jo mange muligheder, og iPhone covers er én af dem. Der findes utallige sider, hvor man kan købe mange og forskellige salgs, men en af dem, jeg tit vender tilbage til, er GadgetCity. Udvalget er rigtig fint, priserne i den grad til at betale, og så er fragten gratis og leveringen fra dag-til-dag. I kan klikke ind og se udvalget her. Det med priserne, på både covers og fragten, er noget jeg vægter højt ved en webshop. Særligt med items som iPhone covers. Det er nemlig noget, der er enormt rart at have, men også noget man skifter med jævne mellemrum, og derfor er det lækkert ikke at skulle betale i dyre domme, hver gang man trænger til fornyelse, ødelægger det gamle cover, falder over et nyt eller skifter telefon. Lige nu overvejer jeg at bestille et cover som det ovenover hjem. Det ér altså smart, at kunne have et par kort med sig, uden at slæbe både pung og telefon med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar