søndag den 1. marts 2015

InstaMoments #29

Jeg har været til elevfest. Jeg er blevet vækket af søde brødre og hund. Jeg har drukket kaffe i bilen. Jeg har lavet og spist fancy, farveinddelt rodfrugttærte. Jeg har løbet mit første halvmarathon. Jeg har spillet spil. Jeg har spist fastelavnsboller og nydt min vinterferie. Jeg har snittet en kæmpe portion frugtsalat. Jeg har været i Givskud og set løveunger. Jeg har luftet hund. Jeg har været i bio med mine brødre. Jeg har set forårstegn på løbe- og gåture. Jeg har medbragt lækker eftermiddagskage, da vi besøgte nogle venner af familien. Jeg har grint af min far og hans ven, der legede med racerbiler. Jeg har taget billeder af min mors smukke blomster. Jeg har været alene hjemme med mine forældre, og lavet hjemmelavet ravioli til os. Jeg har arbejdet med bloggen og drukket latte. Jeg har givet min bedstefar en fin fødselsdagsgavekurv. Jeg har spist fødselsdagsbrunch hos mine bedsteforældre. Jeg har set "Fifty Shades of Grey" med en masse af pigerne (og tre af drengene) fra efterskolen. Jeg har taget billeder af skov og træer på dejlige og tiltrængte løbeture. Jeg har slappet af på mit efterskoleværelse. Jeg har fejret Malthes 10 års fødselsdag. Jeg har set ham spille fodbold på hans fødselsdag. Jeg har løbet med Rasmus og med min far. Jeg har bowlet. Jeg har serveret de fødselsdagsfodboldkager, som det fodboldtossede fødselsdagsbarn havde bestilt. Jeg har modtaget en hyggelig pakke fra mine bedsteforældre. Jeg har lavet lækker salat. Jeg har shoppet bøger og sko med min mor.

Sådan har mit liv set ud gennem instagram her på det sidste. Følger I med på min bruger: MarieJosiasen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar