torsdag den 19. marts 2015

InstaMoments #30

Jeg har lavet de lækreste bananpandekager. Jeg har været på tur med min kontaktgruppe, for at spise pizza hos vores kontaktlærer. Jeg har haft flotte blomster i min vindueskarm. Jeg har luftet hund, i selskab med bror på cykel. Jeg har grint af katten, der er en ægte livsnyder. Jeg har spist dejlig morgenmad, mens det haglede udenfor. Jeg har været tilbage i løbeskoene efter en mindre overbelastning. Jeg har nydt morgensol gennem mit vindue på KB. Jeg har løbet ture hjemme og på skolen. Jeg har brugt en eftermiddag uden planer på at bage 2 x cookies (bla. disse). Jeg har modtaget skolefotos. Jeg har spist morgenmad med min familie. Jeg har gået en lang tur i det dejlige vejr med Rasmus og Luca. Jeg har læst udenfor i solen. Jeg har lavet bål og grillet skumfiduser. Jeg har taget billeder af det spirende forår og den smukke natur. Jeg har ryddet op og ordnet værelse på NÅE. Jeg har modtaget pakker hjemmefra. Jeg har drukket kakao og spist jordbær og nutella i eftermiddagssolen. Jeg har hygget mig i min "hule". Jeg har nydt det gode vejr. Jeg har ødelagt min skærm. Jeg har læst og drukket the i stilletimen. Jeg har haft fødselsdag, og taget fødselsdagsselfie. Jeg har fået fødselsdagspakke tilsendt. Jeg har været ude og spise - og fået gratis dessert - i anledning af mine 17 år.

Der kommer mere og mere forårsstemning på instagram - og jeg er vild med det! Jeg hedder MarieJosiasen derinde, og det ville være hyggeligt, hvis I ville følge med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar