tirsdag den 10. marts 2015

Livingroom Picture Wall

Jeg kom hjem til en semifornyet stue, da jeg kom hjem her i fredags. Min mor har nemlig, langt om længe, fået sat hylder og billeder op over vores sofa, og jeg synes det var så fint, at jeg blev nødt til at vise jer det.

Hylderne er fra IKEA og rammerne fra Søstrene Grene, og så er det ellers forskellige motiver, der primært er købt på rejser. Der er nogle postkort fra Yellowstone, cykelplakaten og de sort-hvide kort er købt i London, palmerne er fra Florida, Moulin Rouge-plakaten er gammel og (måske) købt i Paris, det lille røde billede vundet i en kunstforening, kuglerammen en gave fra mig og Flamingoen et print af en gammel zooplakat, der er købt i Notre Dame i København. Og så et par lys og et porcelænsæg. Altså et sammensurium af alle mulige fine ting, der kan skiftes ud så ofte man har lyst, og jeg tror da også min mor har planer om at tilføje lidt mere "nips".

Jeg overvejer faktisk lidt at kopiere idéen med de smalle hylder til mit eget værelse. Igen, igen har jeg nemlig planer om at lave lidt om på mit værelse. Det bliver nok først i sommerferien, så jeg har nogle måneder til at beslutte det 100%, men noget skal der i hvert fald ske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar