torsdag den 26. marts 2015

MOT dag


Der var MOT dag i onsdags på NÅE. Lige nu har musikteaterfolkene, både dansere, skuespillere og musikkere, utrolig travlt med de sidste forberedelser, inden der er forestillinger fra på lørdag af. Derfor er der lagt 3 hele linjedage ind i skemaet, her i slutningen af dette forløb. Den første var altså i onsdags, og så er i dag, torsdag, og imorgen, fredag, også sat af til fordybelse i vores linjefag. Hvad enten man har musikteater (skuespil, dans, musik), computerspil, gallatøj, fodbold eller kunst.

Jeg har gallatøj som linjefag, og brugte altså sidste onsdag på at sy, sy og sy. Meget fokuseret, som I også kan se på det øverste billede. Det er et stort projekt jeg har kastet mig ud i med min kjole, og jeg krydser virkelig fingre for at resultatet bliver godt! Lige nu synes jeg, at der er lang vej endnu, men Hanne, min lærer, forsøger at overbevise mig om at det nok skal gå.

I dag har vi som sagt hel linjedag igen, så jeg håber på at nå et godt stykke med kjolen. De hele linjedage er fede, og lidt hårde, da de virkelig giver tid til fordybelse, så det virkelig rykker, og man føler at man får udrettet noget. 

Der blev faktisk også lavet en lille film om i onsdags, som I kan se her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar