tirsdag den 24. marts 2015

Sommerferieplaner #2: Prag

Andet stop på vores 'Europa Tour' er den tjekkiske hovedstad Prag. Her skal vi nyde byen, og slentre afsted langs floden. Prag ser så smuk ud, så jeg tror bare vi skal se, hvad vi lige støder ind i, og bare suge byens stemning til os. Karlsbroen er vist en af de ting, man skal se i Prag, så mon ikke vi slår et smut forbi den, og går lidt frem og tilbage over den og de andre broer?
Vi har et par dage i Prag, og skal overnatte i en ret fin (og funky) ferielejlighed på Royal Court Hotel.
Og så tror jeg, at vi skal bruge en eftermiddag på en fortovscafé, hvor vi skal suge solskin til os midt i menneskemylderet. Min far skal sikkert smage noget Tjekkisk øl, og jeg håber på en lækker iskaffe eller latte. Det ville være helt perfekt.

Generelt set tror jeg Prag er en smuk gammel by med rig mulighed for shopping, cafebesøg og menneskekigning. Og det er nogle af mine yndlingsbeskæftigelser, og dermed en by jeg glæder mig meget til at skulle besøge. Har hørt så meget godt om den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar