tirsdag den 3. marts 2015

Video fra Norge

Jakob Gebauer, en af dem her fra skolen, optog en masse i Norge, og har nu klippet det sammen til en film. Der er fuld fart på og masser af gode billeder og optagelser, så jeg synes næsten, at I også skulle se den. Der var så flot i Norge, og ved at (gen)se det i denne film kommer jeg helt til at savne det. Også selvom jeg aldrig helt blev bidt af de der ski. Alligevel var der bare noget magisk over landskabet og den tid vi brugte sammen, og det bliver jeg på bedste vis mindet om i denne film.

I kan se flere af Jakobs film på hans youtubekanal (Jakob Gebauer), og I kan også følge med i hans yderligere arbejde på hans facebookside (Gebauer Films), hvor han deler både videoer og billeder.

3 kommentarer:

  1. Hej Marie, super fed blog! Skal selv gå på NÅE 15/16, og jeg er blevet meget mere tryg ved mit valg af efterskole, efter jeg har fulgt med på din blog. Er selv en kæmpe tryghedsnarkoman, og meget sensitiv, så du har været en stor hjælp :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina, hvor er jeg glad for den kommentar! Jeg er super glad for at kunne bidrage med lidt tryghed - jeg kender det i den grad! Hvis du har yderligere spørgsmål om efterskole og NÅE er du jo meget velkommen til at skrive til mig. Enten her på bloggen, eller på min mail: mariejosiasen@outlook.dk
      Hvis du kommer til kommende elevers aften, kan vi jo også lige stikke hovederne sammen. Det ville være sjovt at møde dig, og jeg deler gerne ud af min NÅE-erfaring.
      Men glæd dig til NÅE, virkelig!

      Slet
    2. Er super glad for at høre at jeg kan spørge dig til råds! Regner stærkt med at komme til kommende elevers aften, så det kan jo være at vi mødes, synes i hvert fald også at det kunne være sjovt at møde dig :)

      Slet