lørdag den 14. marts 2015

Wellness på NÅE

I dag sker der ikke så meget her på efterskolen, og det er faktisk meget rart. Jeg blev vækket med glædelige nyheder hjemmefra (hvad det er, må jeg desværre lige vente nogle uger endnu med at afsløre), fik styr på lidt praktiske og personlige ting, og så løbet en semi-lang tur på 7 km. Den længste siden min overbelastning i hvert fald, og indtil videre har hoften ikke brokket sig, så jeg satser på at være helt klar til 10 kilometer på fredag, hvor der er DM for efterskoleelever i Middelfart.

Efter frokost var der arrangeret fodbold for drengene og lidt wellness-hygge for pigerne af den kontaktgruppe, der har kontaktgruppeweekend. Der var hjemmelavede ansigtsmasker til fri afbenyttelse, chips og frugt, madrasser og massage, stearinlys og rar, afslappende stemning, så det var rigtig hyggeligt at bruge halvanden times tid sammen på den måde. Og nu har jeg dejlig, blød hud, hvilket jo også altid er lækkert.

Nyd lørdagen og weekenden<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar