mandag den 6. april 2015

3. Elevfest

Der var elevfest i onsdags, da vi gik på påskeferie! Det var en helt perfekt afslutning på musikteater og vores tredje "semester" på efterskolen, og en ligeså perfekt start på påskeferien. Vi havde en god fest med masser af sjov og dans, og minimum af uheld og folk, der blev dårlige.

Thunder-Power (find dem på facebook her) var ude og spille, og gjorde det super godt. De havde sat en "PhotoBox" op på dansegulvet, som blev brugt flittigt, og det var et ret fedt koncept. Jeg havde i hvert fald en dejlig, dejlig aften med alle mine yndlingsmennesker, omend jeg var en smule træt og brugt efter en travl tid på skolen.

Jeg var, som I kan se på billederne, meget glad hele aftenen, og hyggede mig gevaldigt - også selvom jeg ikke drikker. Ja, I hørte rigtigt. Jeg er 17 år og går til fest med en Pepsi Max, og ikke en Mokai, i min hånd. Og det kan faktisk snildt lade sig gøre. Jeg er i hvert fald nået dertil, hvor jeg sagtens kan nyde min aften, og ikke føle mig udenfor. Det er et bevidst valg jeg tager, da jeg ikke bryder mig om nogle af de ting, der følger med alkohol, og det er en beslutning, jeg selv har det godt med. Folk accepterer 100% at jeg ikke drikker, og jeg føler mig ikke presset eller udsat. Jeg har det ligeså sjovt som de andre, og slipper for sorte huller, pinlige situationer og tømmermænd. Win!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar