søndag den 19. april 2015

ASOS Crop Tops

Selvom crop tops har været in længe, har jeg faktisk ikke haft en eneste. Det nærmeste, jeg har været en croptop, er den korte sweater fra Mango, som jeg fik af Emma i julegave i 2013. Så nu hvor sommeren nærmer sig, tænkte jeg at det måtte være tid til at investere i et par crop tops. Dem fra ASOS's eget mærke er helt perfekte, så jeg endte med at bestille de to ovenstående hjem. De er begge super fine, og har en rigtig god pasform og den helt rigtige længe. Hvis I også leder efter helt simple, basis crop tops, kan jeg i den grad anbefale jer at tage et kig lige her hos ASOS. Den mørkeblå havde jeg på her, sammen med en hjemmesyet nederdel, slipons fra Vagabond, en sort cardigan og nye solbriller fra Moss Copenhagen. Et dejligt forårsoutfit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar