fredag den 3. april 2015

Summerbird Easter Egg

Min mor og moster har i mange år fået påskeæg fra Summerbird af min mormor, og i år er jeg blevet gammel nok til at være med i klubben. Så i stedet for et stort, farvestrålende, billigt påskeæg fra supermarkedet, har jeg fået dette fine sølvæg, hvori der ligger 4 fyldte chokoladeæg. Chokoladerne er så lækre, og sølvæggene så fine at samle på.

I dag har jeg haft gang i både DIY projekt (kommer på bloggen) og lidt avanceret påskebagning, der også kommer på bloggen her i eftermiddag. Jeg stod sent op, spiste rundstykker og spillede Ludo med mine brødre, og så har jeg også løbet en dejlig tur i skoven med min allerbedste og allergladeste firbenede ven. Mine forældre har travlt med drivhusopsætning, så der er dejligt stille her indenfor. Der er netop kommet billeder fra vores elevfest på facebook, så dem tror jeg, at jeg vil tage et kig på.

Håber også at I nyder påskeferien<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar