søndag den 12. april 2015

Forårsweekend på NÅE

Det har været weekend med forårsstemning her på NÅE. Og det har været noget så skønt og herligt. Havde en periode, hvor jeg syntes at efterskolelivet var en smule hårdt, men det er vendt 180 grader her på det sidste. Jeg stornyder efterskoletilværelsen, og føler mig for alvor tryg og tilpas i denne lille verden. Måske spiller foråret en rolle i denne pludselige ændring af min sindstilstand, eller måske er det tanken om, at der ikke er så længe til året er omme og min tid på NÅE er slut, og at jeg derfor vil have mest muligt ud af den sidste tid. Jeg ved det ikke, men under alle omstændigheder er det rart at være så godt tilpas, som jeg er lige nu.

Som sagt har det været en dejlig, dejlig weekend. Uden de store planer, foruden gammel elevdag i går, men med sindssygt rar stemning. Det gode vejr, når det har været her, er blevet udnyttet med udendørs træning, gåture og afslapning i solen, og så har vi haft god tid til bare at slappe af og være sammen. Det ubekymrede, rolige og herlige efterskoleliv. Jeg har fået bestilt lidt ting på nettet, skrevet nogle blogindlæg, og har nu en bog, jeg vil læse det sidste i, og nogle tekster jeg vil få skrevet til skoleskriftet.

Jeg håber I har det lige så rart som jeg, og nyder at foråret titter frem i glimt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar