tirsdag den 7. april 2015

H&M Bodystocking

Jeg er vild med undertøj, blonder og bodystockings, og tror aldrig jeg får nok. Jeg lurede lidt på denne fine, fine sag fra H&M, og da jeg så fandt ud af, at jeg havde rimelige mange feriepenge til gode, var jeg ikke længe om at beslutte, at jeg hellere måtte bestille den hjem.

Desværre var den ikke helt som forventet. For på trods af mailkorrespondence med H&Ms serviceafdeling, der forsikrede at den var foret på indersiden, er den altså gennemsigtig på brystet. Ikke meget, men nok til at jeg ikke føler mig tilpas i den. Heldigvis burde det være muligt at sy noget stof på bagsiden, og ellers kan den også bruges med en simpel, sort top indenunder. Så jeg skal nok finde en måde, hvorpå jeg kan få den anvendt, men jeg må da indrømme at jeg gerne havde sluppet for det ekstra besvær. Den er jo så flot, så jeg vil gerne bare i gang med at bruge den nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar