tirsdag den 28. april 2015

H&M Loves Coachella Bukser

Jeg har gjort mig et noget anderledes køb. Omend et virkelig godt køb, som jeg er virkelig glad for! De er noget mere specielle, end hvad jeg plejer at købe, men på en aller anden måde stadig meget mig. Og til 179 kr. tog jeg chancen og købte dem. De er udsolgt på nettet, men måske kan I stadig finde dem i nogle fysiske butikker.

Jeg regner faktisk med at skulle bruge dem til en af de konfirmationer, jeg skal til her i starten af maj. Tænker at kombinere dem med min hvide tætsiddende, croptop fra ASOS og mine sorte, simple stiletter. Og med en lille, fin taske over skulderen, løst hår og naturlig makeup, tror jeg, at jeg er ganske godt klædt på til semi-formel fest. Efterfølgende har jeg planer om at bruge dem med flade slip-ons og casual toppe når det bliver sommerferie, og jeg blot skal have noget løst tøj udover en bikini, for at bevæge mig fra stranden og op til kiosken, for at købe en stor is.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar