fredag den 3. april 2015

InstaMoments #31

Jeg har forberedt mig på efterskole DM i 10 km. Jeg har sendt balloner til vejrs ved startlinjen. Jeg har gennemført (og slået PR til) efterskole DM i 10 km med herlige Margrethe. Jeg har spist de allerbedste bananvafler. Jeg har holdt fødselsdag (og spist gode lagkager). Jeg har luftet hund i skoven. Jeg har spillet 500. Jeg har løbet - inklusiv onde bakkeintervaller. Jeg har nydt god morgenmad. Jeg har hilst på får med Luca. Jeg har pendlet. Jeg har trænet ganske seriøst (eller ikk') med fysisk trænings-holdet på NÅE. Jeg har vinterbadet. Jeg har haft Vierli-fletninger, og iklædt nye striber og øreringe. Jeg har inde og se smukke kjoler til Danish Fashion Now. Jeg har været i HAY-shoppen i Odense. Jeg har været på Café Gårdhaven med min mor. Jeg har været tilskuer til drivhus-udgravnings-projekt. Jeg har set musikteaterforestilling på NÅE. Jeg har brugt en dag på at bage. Jeg har haft Malthe med som selskab på en løbetur. Jeg har heppet på Rasmus. Jeg har spist "abemad". Jeg har haft forårsblomster i mit vindue. Jeg har haft sne udenfor mit vindue (hvad skete der lige der?!) Jeg har været til elevfest med mine yndlingsmennesker. Jeg har startet påskeferien med morgensmoothie. Jeg har løbet på mit yndlingssted: Åstien. Jeg har været på legepladsen med mine brødre og papfætter. Jeg har taget billeder af forårsblåt. Jeg har spist påskemiddag hos mine bedsteforældre. Jeg har haft min firbenede ven med på en løbetur i skoven i skønt solskin. Jeg har lavet påske-brownie-æg (opskriften kommer på bloggen lige om lidt)

Mit liv har budt på mange rare ting her på det sidste. Alt det bedste jeg ved stort set: langsomme morgener, familietid, løbeture, godt vejr, efterskoleliv, forår, timer i køkkenet, fødselsdag, god mad, ferie, fest og oplevelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar