søndag den 19. april 2015

InstaMoments #32

Jeg har været på påskeægsjagt. Jeg har spillet masser af brætspil i påskeferien. Jeg har shoppet og været på café med min mor. Jeg har gået ture i det herlige forårsvejr. Jeg har besøgt min farmor. Jeg har været til Fruens Bøge Marathon, for at løbe mit andet halvmarathon. Jeg har holdt kaffe/læsepause i solen. Jeg har set solopgang fra mit værelse. Jeg har været på skoletur til Dybbøl. Jeg har spist årets første is og gået tur. Jeg har holdt forårspicnic med pigerne. Jeg har løbet - i korte tights og t-shirt! Jeg har taget billeder af forårsblomster- og himlen. Jeg har været glad og i forårshumør, og iklædt forårsoutfit til gammel elevdag. Jeg har kørt tog. Jeg har været til kiropraktor. Jeg har spist morgenmad i sengen, da jeg var hjemme på grund af rygproblemer. Jeg har taget billede af en meget afslappet Lis. Jeg har luftet hund. Jeg har bagt nutella stjerne. Jeg har været i Odense, hvor der også var så fint og forårsagtigt. Jeg har fået en ny bog. Jeg har tegnet. Jeg har puttet mig i min "hule" på NÅE. Jeg har løbet morgentur. Jeg har spist Ben & Jerrys med rare mennesker i solen. Jeg har set en hel mariehønekoloni. Jeg har gået aftentur. Jeg har været i Netto, hvor der var halv pris på kage efter klokken 20!

Sådan ser forårslivet ud på NÅE for tiden. Og på trods af lidt rygproblemer synes jeg, at jeg har det ret godt, og oplever mange rare, små ting, som jeg nyder at dele på instagram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar