torsdag den 9. april 2015

Kongevang

Kongevang hed det musikteater, der blev sat op her på NÅE før påsken. Jeg skulle selvfølgelig have reklameret for det i dagene op til, men mit hoved var altså travlt optaget af andre ting, og jeg følte mig en smule presset på den der pokkers tid, der godt kan drille en gang i mellem, så det fik jeg altså ikke lige gjort. Desværre. For det var med åben entré så alle, der var interesserede, kunne komme og se det.

Og det var et helt fantastisk stykke! Virkelig, virkelig godt! Jeg var sindssygt imponeret over det, mine venner og veninder præsterede, og ærgrede mig helt over, at jeg ikke selv var med, til at opleve det stærke fællesskab, jeg forestiller mig følger med. Men på den anden side var jeg meget glad for gallatøj, og ikke så glad for at spille skuespil, så det var nok egentlig meget godt.

Men en stor ros, skal mine efterskolekammerater i hvert fald have! Det var sådan et flot stykke, hvor både musik, sang, dans og skuespil gik op i en højere enhed. Der er ingen tvivl om at det krævede enormt meget arbejde, at få sat hele stykket op, men jeg synes I den grad det lykkedes til UG, og de kan bestemt være stolte af sig selv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar