torsdag den 16. april 2015

Linuspro


 Sundhed handler meget om, hvad vi spiser. Både mængdemæssigt, men bestemt også i forhold til den næringsfordeling, der er i maden. Hvilke mineraler og vitaminer, den indeholder. Derfor er det enormt vigtig med en varieret kost, så man får lidt af det hele, og alt det man har brug for.

Netop derfor, har jeg altid været en smule skeptisk overfor begrebet "måltidserstatninger". Jeg mener ikke, at vi skal erstatte vores rigtig mad, med shakes, bars og supper. Den næring vores krop har brug for, kan vi jo også få helt naturligt, og jeg har altid tvivlet lidt på, hvorvidt disse slankeprodukter giver de mikronæringsstoffer, som er nødvendige. Men nu har jeg hørt om LinusPro, der netop går ind for, at deres produkter også skal have den rigtige næringsmæssige værdi - og ikke blot få kalorier. Deres produkter henvender sig særligt til folk, der ønsker at tabe sig, men kan også blot bruges som et supplement til almindelig hverdagskost. Hvis I er blevet nysgerrige, og ønsker at læse lidt mere om LinusPro's produkter, så klik her

I vil nok aldrig få mig til at erstatte min frokost med en bar, men jeg kunne sagtens forestille mig at bruge dem som mellemmåltider. Simpelthen fordi jeg synes de lyder lækre, og samtidig har en vis næringsmæssig værdi, der ikke gør dem til et dårligt valg. Jeg kunne sagtens forestille mig at snuppe sådan en bar med acai med i tasken, til akut lavt blodsukker, eller have müslien, der har et højt indhold af fibre, i mit køkken for at drysse det på min morgenmad. Det er nemlig med chokoladesmag, og nok et lidt bedre valg end den sukkerfyldte Crüsli.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar