lørdag den 11. april 2015

Moss Solbriller

Uuuuh, summervibes. Jeg elsker det! Sådan virkelig knuselsker det. Det giver mig helt sommer-sommerfugle i maven. Som om at humøret bare lige hæves et par oktaver, når temperaturen også stiger. Og til solskin, hører solbriller. Selvfølgelig.

Ved et tilfælde faldt jeg over dette par i Moss Copenhagen, da jeg i påskeferien var på shoppetur med min mor. Modellen er meget klassisk og klædelig på de fleste, og så er jeg vild med, at de er i mat sort. Jeg tog en hurtig beslutning, og købte dem for 60 kr.

Tog dem i brug for første gang i dag, hvor vejret da bare var helt eminent. Der var gammel elevdag her på NÅE, så vores skole blev invaderet af tidligere elever. Ret underligt. Men vi formåede da alligevel at hygge os gevaldigt, stod i bod for at sælge mad, kaffe og kage, og brugte timer ude i solen. På træning i formiddags og på solslikning- og snak lidt senere. Indtil den (solen) pludselig besluttede sig for at fordufte. Glæder mig til den er tilbage og bliver her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar