torsdag den 23. april 2015

Sandaler fra iLoveShoes

1: Vagabond - 2: Ca'Shott - 3: Ca'Shott - 4: Vagabond - 5: Gardenia - 6: Shoe Biz

Nu er det snart sandaltid, hvilket jeg kan have det lidt ambivalent med. Misforstå mig ej, jeg elsker sol, sommer og alt hvad der hører til, og kunne snildt klare mig uden de iskolde vintermåneder med stivfrosne fingre og mørke dage. Men lige sandaler er jeg ikke altid så glad for. Dels fordi jeg synes tæer er en grimme og en anelse ulækre, og dels fordi jeg synes det er svært at finde nogle, der er både pæne og praktiske. Jeg synes nemlig at sandlaer med tynd sål er finest, men oftest ikke særlig gode at gå i. Og der skal altså virkelig meget til, før I får mig overbevist om at Ecco er løsningen. Tro mig, jeg har haft riiiiigeligt med Ecco sandaler, takket være min mor.

Nu har jeg så, til min store glæde, fundet en hjemmeside (med gratis fragt og returnering samt et stort udvalg), hvor jeg tror det vil være muligt for mig at finde et par passende sandaler. På collagen herover ser I nemlig sandaler fra ILOVESHOES, og jeg synes faktisk, at de alle er rigtig gode bud på dette års sandaler. Jeg har hørt meget godt om de mærker, der er repræsenteret (Vagabond, Ca'Shott, Gardenia og Shoe Biz), og ved af erfaring at Vagabonds sko for det meste passer helt perfekt til min fod. Og jeg må indrømme, at de gule sandaler er vokset lidt på mig. Ved ikke om det er forårskuller eller hvad, men jeg synes faktisk, at de er rigtig flotte. Om jeg tør, ved jeg ikke rigtig, og måske er et par sorte sandaler mere sikre på den lange bane, og her er det nok også parret fra Vagabond eller dem fra Gardenia, der tager føringen. Beslutninger, beslutninger, beslutninger. Og snart sommer, sommer, sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar