torsdag den 16. april 2015

Simple Magasin Underwear

Det er længe siden, det var min fødselsdag (tiden flyver afsted, og har det med at løbe fra mig for øjeblikket!), men faldt over denne kladde til et indlæg, som jeg aldrig havde fået udgivet. Og det er næsten synd. Sættet fik jeg nemlig i fødselsdagsgave af mine forældre, og det er noget af det blødeste undertøj, jeg nogensinde har haft. Så et tip om det, synes jeg da ikke I skal snydes for.

Det er fra Magasins eget mærke, der faktisk laver noget rigtig lækkert undertøj. Fint design, dejlig pasform, en overkommelig pris og gode materialer. Ovenstående er lavet i mikrofiber, og sidder virkelig godt. Både trusser og bh. Det fåes også i andre varianter, med flere detaljer, men jeg kan nu rigtig godt lide, at dette er så enkelt.

Magasins undertøjsudvalg er i det hele taget stort og godt. Der er masser at vælge mellem - bl.a. Calvin Klein, der er mit yndlingsundertøjsmærke. Så smut i Magasin, næste gang du mangler lækkert undertøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar