fredag den 1. maj 2015

Evaluering af Aprils Ønskeliste

Så er april gået, og det er tid til en evaluering af, hvordan det er gået med ønskelisten for april måned. I starten af måneden opsatte jeg nemlig nogle mål (eller ønsker om man vil) for den kommende måned, som I kan (gen)læse her. Og jeg synes egentlig, at det er gået meget godt. Jeg har nået det meste og det vigtigste. Jeg har syet gallakjole, købt computer og konfi-tøj, startet på forberedelse til prøverne, haft en dejlig påskeferie og en skøn tur til Hamborg, fået læst min bog færdig, nydt vejret og løbet en masse kilometer (bl.a. mit andet halvmarathon) - også på trods af en skade, der kom lidt i vejen. Efterskoleskriftet er næsten færdigskrevet, og skal blot lige kigges igennem og rettes til.

Der har til gengæld ikke været helt så meget overskud på tidsfronten, som jeg havde håbet, så planerne om at bruge lidt tid alene med Malthe er blevet udsat, ligesom café besøget på Café Gårdhaven. Bloggen er også kun blevet opdateret halvt, og opskriftsindexet halter desværre stadig gevaldigt efter. Det beklager jeg. Det med at gå en lang tur, drikke en kop kaffe på terassen og huske på at være en smule taknemmelig hver dag, har der desværre ikke været overskud til, da det er nogle af de ting, der forsvinder i hverdagens travle trummerum. Men jeg tænker også at det er okay, at det er blevet udsat, og at det er noget, som jeg arbejder på løbende. Der er jo ikke en deadline, der skal nåes, og ønskelisten skal også mest ses som inspiration og ønsker til den nye måned, og ikke en huskeliste, der for alt i verden skal have flueben hele vejen ned. Planen med at spare lidt er gået sådan semi-godt. Jeg er i hvert fald mere bevidst om hvad jeg bruger mine penge på, og det tror jeg er rigtig sundt.

Alt i alt er jeg rimelig tilfreds med min indsats i denne måned. Jeg har tænkt over mine ønsker for måneden, men også accepteret, at jeg altså ikke kan nå det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar