mandag den 4. maj 2015

Floral Shirt

Skjorten her så jeg første gang for et år eller to siden, hvor jeg faktisk var ret tæt på at købe den. Jeg overbeviste dog mig selv om, at jeg ikke ville få den brugt, og så gik den lidt i glemmebogen. Indtil jeg en dag faldt over den igen, og bare blev nødt til at have den. Og det lykkedes! Fik den på en ebay auktion til 140 kr., og er ovenud lykkelig for den. Jeg har ikke opdaget nogen fejl eller tegn på slid på den, og både kvalitet og print er super lækkert, synes jeg. Den er fra Zara, men som sagt fra en gammel kollektion, så hvis I vil have en magen til, må i ud og lede. Det kan nok godt lade sig gøre, men kræver lidt arbejde.

Jeg havde skjorten på til konfirmation i fredags (outfit kommer op en af de næste dage), og jeg synes simpelthen den var helt perfekt til formålet. Forudser at dette bliver en populær forårs- og sommerskjorte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar