fredag den 8. maj 2015

Green NB Sneakers

Sneakersne her købte jeg, da jeg var i Hamborg i slutningen af april. Sko er forholdsvis billige i Tyskland (i hvert fald lidt billigere end i DK), så efter at have prøvet og kigget i mange skobutikker, endte jeg med at tage beslutningen om at købe dette par farvefriske forårssneakers fra New Balance. Jeg synes at den grønne nuance er helt perfekt: klar og kraftig, men alligevel ikke for meget, og dermed helt perfekt her til foråret og sommeren. Foråret giver mig lyst til at tilføje lidt mere farve til min garderobe, og det job klarer skoene her rigtig fint - samtidig med at de bare er rigtig lækre at gå i.  Og så passer de til det meste i min garderobe (sådan er det, når man mest går i sort, hvidt og gråt, samt cowboybukser). Virkelig et godt køb, synes jeg selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar